Jag flaggar redan nu för den årliga kundmätningen i november

Jag hoppas att alla har kunnat njuta av värmen och hämtat nya krafter från solen inför hösten och vintern.Hos oss på Bold såg vi en viss nedgång av volymerna under semestertiderna. Dock har både augusti och september vänt tillbaka igen, där valet kan ha varit en bidragande orsak till vårt goda resultat. Vi hoppas naturligtvis att den trenden håller i sig under hela hösten och resten av året. Vi kan även se en hel del positiva signaler, inför 2019.

Den ansträngda papperssituationen i branschen har stabiliserats något, och det är ju goda nyheter. Vi tror för vår del på den stabila grund som vi har och att den håller i sig.

Jag vill också redan nu, till våra befintliga kunder, flagga för den årliga kundmätning vi genomför under november. Våra kunder är det viktigaste vi har, men utan att fråga er kan det vara svårt att veta hur vi upplevs och fungerar, om det är något som kan förbättras. Därför skickar vi ut vår enkät där ni får svara på frågor om allt från bemötande och service till kvalitetsfrågor. Mer info kommer till den det berör.

Jag hoppas också att jag får träffa så många som möjligt av våra läsare på Gratistidningarnas Förenings sammankomst i november, där vi är en av sponsorerna och ni är alltid, även i andra sammanhang, välkomna med synpunkter och prata tidningstryck med oss!

Med vänlig hälsning
Per Fagerlund